August 10, 2011

Buat duit dengan Facebook??

Salam sejahtera, 

Semoga anda sihat dan ceria. Sentiaslah meningkatkan ilmu kerana hanya dengan ilmu akan dapat menjamin kehidupan pada masa akan datang. 

Sekarang ni cakap je pasal facebook, semua orang tahu. Pelik la kalau ada orang yang duduk di bandar tapi tak pernah dengar facebook.

Tapi kalau cerita pasal buat duit dengan facebook ni pulak, saya yakin hanya 10% saja orang yang tahu.

Tak ramai..

Daripada 10% tu pulak, saya jamin hanya 2% saja yang tahu cara sebenar buat duit lumayan dengan menggunakan facebook ads.

Ramai yang tak perasan sebenarnya iklan di sidebar belah kanan tu betul-betul boleh buat duit.

Macam mana?

Sedangkan di Facebook ada lebih 600 juta pengguna aktif. Ini bermaksud jika anda letak iklan anda di facebook, dan hanya 0.01% saja yang pergi ke iklan anda, anda dah pun ada..

60,000 PELAWAT!

Manakala kalau anda hanya sasarkan di Malaysia yang hanya mempunyai 11 juta pengguna dan anda sasarkan hanya 0.1% dari pengguna facebook Malaysia, anda masih boleh dapat

11,000 PELAWAT!

Cuba anda kira daripada jumlah ni, katakan 1%  daripada mereka membeli..

Anda akan dapat 110 pelanggan.

Banyak tu?

Nak tahu cara macam mana anda nak manipulasi iklan di facebook?

Klik banner di bawah untuk maklumat lanjut





P.S 200 pembeli terawal akan menerima tiket ke seminar facebook oleh Ammar.





************************************
************************
PERCUMA JE....
************************
************************

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...