January 25, 2011

Menjadi pakar


Tentu anda semua berkobar-kobar nak bina perniagaan kan, yelah dah mudah buat kat internet je. Dalam akhbar Berita Minggu (23/11/2011) yang lepas ada cerita pendapatan dari blog. Memang menarik lah sampai bolah dapat RM 1K sebulan. Namun anda perlu bijak memilih topik untuk bercerita, lagi baik jika bercerita berkaitan dengan kepakaran anda.

Apabila dah pakar maka mudah untuk anda memberikan penyelesaian kepada masalah yang timbul. Dalam perniagaan berkaitan internet ni biasanya berkaitan dengan informasi atau pun maklumat. Seperti kata Jutawan Internet Irfan Khairi, pada abad ke 21 ni perniagaan informasi akan berkembang dengan lebih cepat kerana orang mencari maklumat dan penyelesaian.

Hari ini ramai yang ingin menjadi pakar, kerana mereka tahu dengan menjadi pakar sahaja dapat menyelesaikan banyak masalah. Seperti Pakar Bedah, Pakar Runding, Pakar motivasi dan sebagainya. Tahukah anda bahawa nak jadi pakar perlukan masa yang lama dan usaha yang kuat. Seperti seorang doktor pakar setelah belajar menjadi doktor selama 6 hingg 7 tahun mereka akan sambung lagi 1-2 tahun bagi menjadi pakar dalam bidang tertentu.

Namun jika saya bagi tahu satu rahsia kepada andabahawa anda boleh menjadi pakar dalam masa yang singkat adakah anda akan percaya?? Sudah tentu tidak percaya kan. Anda tak perlu percaya kerana anda boleh cuba sendiri dengan klik disini

Anda kenal denagn saudara Zamri Nayan dan Patric Chan? Mereka merupakan orang biasa yang telah menjadi pakar dalam masa yang singkat dengan produk ini. Sekarang mereka akan mendedahkan bagaimana menjana sehingga RM 1 Juta mengguna produk ini. Anda tentu nak tahu apa produk itu kan, apa lagi klik je lah kat sini.

Semoga anda akan menjadai pakar.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...