July 2, 2010

Tak percaya?

Salam sejahtera,
Semoga hidup anda lebih ceria pada hari ini.
Pasti lihat banyak sampah disekitar kediaman anda kan. Tahukah anda bahawa apa yang kita lihat sebagai sampah boleh menjadi barangan berharga. Cuma anda perlu ubah cara pandangan anda terhadap "sampah" tersebut. Kata orang moden pikir diluar kotak.
Contoh mudah jika anda lihat tempurung kelapa apakah yang boleh dilakukan dengannya?? Bagi mereka yang masih guna dapur arang tempurung kelapa boleh menjadi bahan api. Tahukah anda bahawa tempurung kelapa boleh dijadikan barang hiasan dan hadiah. Saya pernah lihat key cain daripada tempurung kelapa, tempat letak pen dan macam-macam lagi. Tu baru dari tempurung kelapa, jika anda nak tahu dengan lebih lanjut boleh klik pada banner kat bawah. tak rugi pun mana lah tahu ia boleh jadi sumber pendapatan anda .
Klik je untuk pengetahuan.


Sekian
http://www.rinss.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...