June 27, 2009

Bila nak mula ye???





Salam
Jadikan hari ini lebih baik dari semalam.
Nak kaya semua nak kan... Nak jadi jutawan, nak ada kereta mewah, rumah besar dan pendapatan tak putus-putus??? Semua orang impikan macam tu kan???
Cuma adakah anda sanggup untuk berkorban??? La nak korban apa plak ni?? Yelah dah nak kaya , nak jadi jutawan perlulah ada pengorbanan, tapi ni bukan korban diri..... Anda sanggup meluangkan masa untuk belajar??? Itu yang paling penting... nak buat penyelidikan pasaran dan bermacam-macam lagi... Semuanya anda terpaksa lakukan....
Nak jadi bos bukan perkara mudah... lagi-lagi jika bisnes kita sendiri... lingkup bisnes tak dapat nak makan lah jawabnya....
Tulah antara sebab orang takut nak mulakan perniagan, tetapi kita dapat lihat bahawa ramai yang kaya dan jutawan adalah dari golongan yang berniaga...Sebut pasal berniaga ni ramai yang kata susah nak buat... yelah nak kena ada kedai, nak kena ada barang untuk jual, kena ada pekerja dan bermacam-macam lagilah...
Itu sudah tentu kena ada, jika tak ada barang bukan berniaga namanya. Tetapi tentang kedai dan pekerja kita boleh abaikan buat sementara waktu ni.... macam mana ye?? Jeng jeng jeng dengan bantuan teknologi sekarang anda tidak perlu pekerja dan kedai... anda hanya perlu sebuat PC yang ada sambungan internet. Barang apa nak jual ye?? Tak perlu risau kerana jika anda adalah seorang peserta MLM pilih salah satu produk dan jual mengunakan internet. Anda juga boleh menjual ilmu anda, jika anda seorang guru silat hasilkan satu buku panduan persilatan disertakan dengan video.
Jika anda seorang tukang paip hasilkan buku dan video cara-cara membaiki paip..... banyaklah lagi cara yang boleh di gunakan, sebaiknya gunakanlah kepakaran anda.. kerana ramai orang yang memerlukannya. Masih belum dapat idea?? Tak mengapa kerana anda boleh dapatkan banyak idea di masa hadapan atau anda boleh klik pada banner dibawah:




Menghasilkan produk sendiri adalah satu kelebihan kerana anda akan dapat meletakan harga anda dan segala keuntungan adalah hak anda 100%. Tak perlu kongsi dengan sesiapa pun.... Jika anda jual RM 50 maka itulah keuntungan anda. ( ini hanya untuk produk digital je) Bagaimana anda boleh menghasilkan produk anda?? Tanpa perlu menulis, melukis, dan segala yang menyusahkan?? Anda boleh melakukannya kerana semuanya telah diterangkan oleh saudara Ammar dalam ebook terkini beliau. Bagi mendapakan maklumat lanjut anda perlu klik pada banner dibawa:



Semoga anda tahu bila nak mula kerana sekarang adalah masa yang paling sesuai. Kita tak tahu bila kita akan kaya jika kita tak mula dari sekarang. Jika anda bermula sekarang mungkin bulan depan anda sudah menjadi seorang yang bebas kewangan...
Mulakan sekarang....
Sekian wassalam

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...