June 29, 2009

Pilihan ditangan anda.....

Salam
Semoga anda sentiasa ceria dan gembira... Hari ni hanya nak tunjuk beberapa iklan yang mungkin menarik untuk anda fikirkan......


Jika anda suka menonton youtube,
jadikan ia sebagai sumber pendapatan tambahan..


Ketahuilah rahsia yang telah dilakukan oleh remaja tersebut,
anda pasti dapat ikut jejak beliau...


Rahsia clickbank telah terbongkar,
jadikan ia sumber pendapatan berterusan....



Bagi pasangan yang hadapi masalah kewangan,
jadikan ia sebagai panduan...



Anda suka berforum??? Ketahuilah cara berforum yang betul dan jana pendapatan melaluinya....



Para remaja sekalian jadikan ia sebgai panduan, pilihan yang betul akan sentiasa bahagia...


Bagi yang nak buat produk sendiri, inilah panduan yang tepat kurang 23 jam anda akan dapat produk anda sendiri....



Terkini!!!! Jadikan twitter sebagai agen pemasaran yang hebat....
Dapatkan sistem yang beroperasi secara automatik.....



Senarai email jangan diabaikan.... ketahui rahsia menggunakan email secara maksimum...

Sekian wassalam
ps: segala keputusan ditangan anda, bagi mecapai kebebasan kewangan pada masahadapan.

June 28, 2009

Perlu tambah kemahiran..




Salam,
Semoga ceria dan sentiasa lebih baik dari semalam.
Setiap orang ada kemahiran tertentu namun setiap kemahiran sebenarnya boleh dilatih dan dibentuk. Kita tidak ada kemahiran untuk mencipta produk ebook tetapi tidak mustahil untuk dilakukan. Segala yang perlu adalah pengetahuan yang kita telah ada. Setiap orang ada maklumat berkaitan kepakaran masing-masing. Mulakan dengan kepakaran anda untuk diceritakan kepada orang ramai.
Daripada pengetahuan dan kepakaran yang anda ada sudah pasti anda akan mudah untuk bercerita kepada orang ramai. Sebagai contoh anda seorang penternak kambing, apa saja cerita berkaitan kambing sepatutnya dalam pengetahuan anda. Bermula dari jenis dan baka, makanan dan diet, penyakit dan kesihatan serta pasaran produ kambing. Anda boleh pilih mana-mana tajuk yang anda nak ceritakan. Bagaimana nak mulakan penternakan kambing pun boleh dijadikan tajuk. Saya percaya ramai yang berminat sedang mencari-cari maklumat berkaitan kambing.
Jangan lepaskan peluang ini dengan kemahiran anda, mungkin kemahiran anda masih belum capai tahap master tetapi tak salah anda bermula sekarang. Kemahiran akan bertambah dengan pengalaman anda.
Sentiasalah cari dan tambah kemahiran terutamanya dalam bidang anda.
Sekian wassalam


June 27, 2009

Bila nak mula ye???





Salam
Jadikan hari ini lebih baik dari semalam.
Nak kaya semua nak kan... Nak jadi jutawan, nak ada kereta mewah, rumah besar dan pendapatan tak putus-putus??? Semua orang impikan macam tu kan???
Cuma adakah anda sanggup untuk berkorban??? La nak korban apa plak ni?? Yelah dah nak kaya , nak jadi jutawan perlulah ada pengorbanan, tapi ni bukan korban diri..... Anda sanggup meluangkan masa untuk belajar??? Itu yang paling penting... nak buat penyelidikan pasaran dan bermacam-macam lagi... Semuanya anda terpaksa lakukan....
Nak jadi bos bukan perkara mudah... lagi-lagi jika bisnes kita sendiri... lingkup bisnes tak dapat nak makan lah jawabnya....
Tulah antara sebab orang takut nak mulakan perniagan, tetapi kita dapat lihat bahawa ramai yang kaya dan jutawan adalah dari golongan yang berniaga...Sebut pasal berniaga ni ramai yang kata susah nak buat... yelah nak kena ada kedai, nak kena ada barang untuk jual, kena ada pekerja dan bermacam-macam lagilah...
Itu sudah tentu kena ada, jika tak ada barang bukan berniaga namanya. Tetapi tentang kedai dan pekerja kita boleh abaikan buat sementara waktu ni.... macam mana ye?? Jeng jeng jeng dengan bantuan teknologi sekarang anda tidak perlu pekerja dan kedai... anda hanya perlu sebuat PC yang ada sambungan internet. Barang apa nak jual ye?? Tak perlu risau kerana jika anda adalah seorang peserta MLM pilih salah satu produk dan jual mengunakan internet. Anda juga boleh menjual ilmu anda, jika anda seorang guru silat hasilkan satu buku panduan persilatan disertakan dengan video.
Jika anda seorang tukang paip hasilkan buku dan video cara-cara membaiki paip..... banyaklah lagi cara yang boleh di gunakan, sebaiknya gunakanlah kepakaran anda.. kerana ramai orang yang memerlukannya. Masih belum dapat idea?? Tak mengapa kerana anda boleh dapatkan banyak idea di masa hadapan atau anda boleh klik pada banner dibawah:




Menghasilkan produk sendiri adalah satu kelebihan kerana anda akan dapat meletakan harga anda dan segala keuntungan adalah hak anda 100%. Tak perlu kongsi dengan sesiapa pun.... Jika anda jual RM 50 maka itulah keuntungan anda. ( ini hanya untuk produk digital je) Bagaimana anda boleh menghasilkan produk anda?? Tanpa perlu menulis, melukis, dan segala yang menyusahkan?? Anda boleh melakukannya kerana semuanya telah diterangkan oleh saudara Ammar dalam ebook terkini beliau. Bagi mendapakan maklumat lanjut anda perlu klik pada banner dibawa:



Semoga anda tahu bila nak mula kerana sekarang adalah masa yang paling sesuai. Kita tak tahu bila kita akan kaya jika kita tak mula dari sekarang. Jika anda bermula sekarang mungkin bulan depan anda sudah menjadi seorang yang bebas kewangan...
Mulakan sekarang....
Sekian wassalam

June 26, 2009

Senjata utama peniga online....

Salam
Semoga anda sentiasa sihat dan ceria.... Dah tambah ilmu hari ini???
Ni ada perkara penting terutama bagi para peniaga di alam maya..... Jika dah hebat sangat dan dah dapat 4 atau 5 angka tak perlu bacalah..... Ni bagi yang nak mula jer.....
Sebenarnya dah lama benda ni diketahui namun dengan penambah baikan yang telah dilakukan mungkin ini adalah produk yang terbaik bagi yang ingin berniaga di alam maya.... Dengan menggunakan email sahaja anda akan mendapat sehingga 5 angka sebulan. Semua penerangan yang diberikan adalah amat jelas kerana ia berdasarkan pengalaman...
Tak guna saya berceloteh panjang anda boleh lihat sendiri dengan klik pada link dibawah:

http://www.kuasaemail.com/index.php?ref=nikdin

Kuasa email ni memang hebat, dapatkan dalam masa terhad kerana setelah 300 terjual penulisnya akan hentikan penjualan.... Memang berbaloi-baloi.......

Sekian wassalam


June 23, 2009

Anda ada kemahiran???

Salam,
Semoga anda sentiasa sihat dan ceria, jadikan hari ini lebih baik dari semalam.
Setiap orang mempunyai bakat yang sama namun kenapa mereka tidak mencapai kejayaan yang sama?? Sebagai contoh seorang ahli sukan lumba lari, pastilah bakat utama adalah berlari tetapi adakah mereka mencapai kejayaan yang sama dalam setiap perlumbaan? Pasti tidak ada yang hebat dalam larian jarak jauh, ada yang hebat dalam larian jarak sederhana dan ada yang jadi ahli pecut. Kenapa ia berbeza walaupun asasnya ialah larian? Ini kerana mereka mempunyai kemahiran yang berbeza. Setiap kemahiran adalah tersendiri. Bagi pelari jarak jauh ketahanan fizikal dan ketahanan mental perlu lebih kerana jarak larian yang jauh dan mungkin melibatkan cuaca yang berbeza. Berbanding dengan pelari pecut, mereka memerlukan tenaga yang pantas bagi memecut.
Setiap kemahiran boleh dipelajari dan diajar. Bagi seorang ahli perniagan kemahiran pemasaran adalah amat penting kerana ia yang akan menentukan hasil jualan sesuatu produk. Walaupun produk tersebut hebat tetepi tidak diketahui orang mana mungkin ia boleh terjual. Anda sebagai usahawan perlulah mempelajari kemahiran dalam pemasaran.
Bagi memastikan pasaran yang luas anda perlu mempunyai ramai bakal pembeli. Dengan menggunakan internet pada masa kini ia menjadi lebih mudah. Kadang-kala promosi yang anda lakukan tidak memerlukan modal langsung. tetapi hasil yang diperolehi adalah amat lumayan.
Salah satu kaedah promosi yang yang anda perlu lakukan ialah menarik para pembeli menggunakan program Twitter. Saudara Alvin Phang telah mencipta satu kaedah menarik pengunjung menjadi ahli twiter anda. Bilangan ahli yang ramai akan menjadikan pemasaran anda lebih meluas. Bagi mendapatkan maklumat lanjut klik pada link dibawah.

http://www.twitterlinesystem.com

Dengan bonus yang disediakan sudah pasti akan dapat menarik lebih ramai pengunjung menjadi ahli twitter anda. Teknik yang diajar menggunakan video dan hanya mengambil masa yang singkat untuk dipasang.

Sekian wassalam...

June 15, 2009

Kenapa nak pisahkan???

Salam,
Semoga hari ini lebih baik dari semalam. Sentiasalah menjadi yang terhebat, kerana yang terhebat sahaja akan berjaya.
Bagiamana nak jadi hebat??? Semuanya bermula dari diri sendiri. Sebaiknya bermulah dari bangun tidur, sebutlah yang anda ini hebat. Sebarang kata-kata boleh digunakan. Kebanyakan orang apabila bangn tidur terus rasa boring yelah nak kena gi kelas, kena kerja, kena itu kena ini..... memang membosankan. Maka sepanjang hari itu adalah hari yang membosankan bagi anda.... Agaknya bila ye masa yang paling anda suka?? Jika pelajar bila dah nak cuti maka tulah yang ditunggu-tunggu, masa itulah yang paling hebat. Bagi pekerja mungkin masa dapat gaji kot...
Supaya anda sentiasa hebat sepanjang masa maka mulakan pagi anda dengan berfikiran positif. Sebut dengan jelas agar anda boleh dengar "Aku hari ini adalah hebat". Sudah pasti anda akan hebat sepanjang hari. Jangan lupa untuk bersyukur kerana masih diberi peluang untuk hidup pada hari ini. Kita biasanya lupa kerana dah terbiasa apabila baribadat hanya di masjid je... Bila dah kat luar terus terputus... Anda pasti dah tahu bahawa dengan niat yang betul kita akan mendapat pahala dalam segala perkara yang dilakukan.
Jangan pisahkan antara ibadat dan kerja kerana ia adalah perkara yang boleh dilakukan serentak.
Sekian wassalam..

June 9, 2009

Creating Your Own Product





Salam
If you want to create your own product you must reed this.....

Creating Your Own Product for Easier Income

Money-making schemes are quite rampant online. Ironically, many are targeted towards online marketers who in turn make promises equally incredible to potential buyers. Affiliate marketing is one of the most popular forms of online businesses and one of the easiest to build a career in. With little knowledge of the product, you simply redirect your market towards the product that you’re selling and earn on the possible conversion to sales. Some of the marketing strategies and even automated software available out there are quite effective and have resulted to its users earning thousands of dollars worth of profit.

But there’s more to the story of online marketing than pointing customers to the right direction. It’s time to look at your online business in a different way to make it run better and to give you an even easier time with getting huge income. Marketers have the conception that creating a product takes expertise and experience. A product to them requires market research and an in-depth knowledge of the subject. These are technically correct assumptions to make. With the right tool, however, you can create your own “sellable” product and make more money than you’ve ever had before.

Turbo Product Creation is a revolutionary guide to online marketing. It teaches you how to create your own product so that other people can earn your money for you. The point of affiliate marketing is to get customers to buy something; when they make a transaction, the affiliate marketer earns as well as the product maker. Why stop at being an affiliate marketer who has to work continuously for commissions when you can make a product and have hundreds of affiliates doing your selling for you? Why slave away at thinking up creative ways to grab customers’ attention when you can just sit back and take a vacation? Truly, being the product maker has more advantages than being the product seller.

As to the question of how to make a product, Turbo Product Creation also takes care of it for you. Say goodbye to the age of creating e-books. Turbo Product Creation will teach your how to make successful multimedia products that have been gaining much interest in the market because of their interactive abilities and interesting presentations. Turbo Product Creation not only guides you through fast and simple product creation, it also teaches you how to make the video product as if it was done by professionals.

Marketers know that presentation is everything. With the right product and presented with a flourish, your target market is sure to take interest. This tried and tested guide will have the income rolling in with even lesser effort from you.


June 6, 2009

Bakat anda....



Salam
Semoga keceriaan sentiasa bersama anda.
Adakah anda berbakat?? Semua orang ada bakat yang tersendiri, jika tukang masak handalan kita kata dia ada bakat memasak, jika pemain muzik hebat dia pun ada bakat, namun tahukah kita yang bakat ni ada dua jenis iaitu bakat alam dan bakat minat.
Bakat alam ni ialah yang semulajadi orang tu memang hebat walaupun dia tak pernah belajar. Manakala bakat minat ialah anda akan menjadi pakar dalam sesuatu bidang apabila anda melakukan sesuatu yang anda minat dengan bersungguh-sungguh. Yang ni kena belajar lah jika kita minat makin mudah lah kita menguasai sesuatu bidang. Macam nak belajar buat kek lah jika suruh orang yang tak minat buat mungkin jadi tapi tak sedaplah. Bagi yang minat dia akan belajar hingga berjaya.
Cuba anda kenalpasti bakat yang terdapat dalam diri anda. Adakah ia dah menepati dengan apa yang anda lakukan sekarang? Dengan bakat yang ada serta kesungguhan hendak belajar maka kerjaya anda akan lebih cepat berkembang. Tak semestinya ada bakat anda akan maju dalam bidang tersebut. Ia perlu dikembangkan dengan belajar, oleh itu ilmu adalah sangat penting.
Cari bakat anda sekarang untuk membangunkan potensi diri.
Sekian wassalam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...