December 28, 2009

Selamat tahun baru....

Salam
Semoga hari ini lebih baik dari semalam. Beberapa hari lagi tahun 2009 akan meninggalkan kita. Ia akan pergi bersama dengan seribu satu kenangan manis dan pahit. Semoga dengan berlalunya tahun 2009 ini akan lebih mematangkan kita dalam kehidupan.
Kedatangan tahun 2010 diharap akan memberikan lebih banyak kebahagian dalam diari kita. Adakah azam tahun lepas sudah terlaksana? Jika belum sempurna masih boleh disambung pada tahun 2010. Segala perancangan perlu ada pengubahsuaian agar ia lebih releven dengan keadaan semasa.
Sekian...

November 27, 2009

Selamat hari raya...

Salam
Hari yang baik adalah yang dapat menambah ilmu kepada anda.
Hari raya korban sememangnya banyak makna kepada orang yang telah melakukan pengorbanan. Namun pastikan pengorbanan yang dilakukan adalah bermakna dan mendapat keredaan.
Berkorbanlah untuk kesenangan pada masa akan datang kerana setiap kejayaan pasti memerlukan pengorbanan.
Sekian

November 10, 2009

Sedia berubah

Salam
Jadikan hari ini lebih baik dari semalam. Bagaimana nak buat?? Mudah sahaja jika kita dapat menambah sedikit ilmu baru setiap hari.
Jika kita sudah tahu berkaitan sesuatu perkara, kita boleh sebarkan kepada rakan-rakan yang belum tahu. Bagi diri kita pula jadikan sebagai peringatan.
Perkataan hijrah sudah menjadi amat biasa kepada kita, namun pengertiannya adalah amat besar. Pada masa dahulu hijrah bermaksud perpindahaan dari satu tempat ke suatu tempat lain. Di zaman yang serba canggih ini ia mungkin difinasi hijrah boleh diperluaskan lagi. Berubah dari keadaan kurang baik kepada lebih baik, dari tiada ilmu kepada berilmu dan bermacam-macam lagi. Adakah jika kita berubah dari baik kepada buruk adalah hijrah???
Sentiasalah bersedia untuk berubah, kerana dengan sedikit perubahan akan memberi kesan yang besar kepada kehidupan kita. Macam sebuah kapal di lautan perubahan beberapa darjah sahaja akan menyebabkan ia terpesong dari destinasi. Perubahan kearah yang positif adalah lebih digalakan kerana kita akan mendapat lebih kebaikan.
Sekian

ps: ubahlah minda untuk lebih berjaya, mulakan dari sekarang...

November 2, 2009

Kenapa tak cuba???




Salam
Semoga anda semua sihat dan ceria.....
Semua telah tahu bahawa terdapat bermacam-macam cara untuk dapatkan duit dari internet....
Namun anda perlu tahu terdapat perbezaan diantara buat duit di internet dengan perniagaan internet....
Biasanya buat duit di internet ni ramai yang tersilap langkah dan terjurumus dengan skim cepatkaya... Maklumlah nak duit cepat...
Perniagaan internet pula adalah hampir sama dengan perniagaan dialam nyata, cuma medium yang digunakan adalah berbeza.....
Bagi menjalankan perniagaan kita perlu ada produk atau perkhidmatan yang hendak ditawarkan kepada pelanggan... Nah sekarang macam perniagaan biasa kan....
Cuma sekarang ni apabila menggunakan internet kita tidak perlu mencari lokasi untuk sewa kedai atau parking lori jualan....
Namun apabila perniagaan aspek yang paling penting adalah promosi.....
Terdapat berbagai cara promosi boleh dilakukan, ada yang memerlukan modal dan ada juga yang percuma.....
Sekarang terpulang kepada anda mahu menggunakan yang berbayar atau percuma.... Apa yang penting anda perlu ada ilmu untuk melakukannya.
Di sini saya ingin berkongsi sedikit maklumat berkenaan laman sosial. Sudah tetntu anda sudah biasa kan... Kenapa tidak menjadikan laman sosial tersebut sebagai satu sumber pendapatan???
Bagaimana ia boleh dilakukan???

Dapatkan maklumat lanjut dengan klik disini

atau anda boleh ke laman web berikut: www.rinss.com

October 17, 2009

Peluang perniagaan......




Salam,

Semoga anda semua sentiasa sihat dan ceria.....
Setelah sebulan beraya tentu anda mencari peluang untuk menambah pendapatan... Maklumlah poket semakin kering sekarang ni... Nak kena tunggu gaji bulan depan masih lama. Saya telah diberitahu oleh seorang ahli perniagaan internet yang tidak asing lagi iaitu saudara Zamri bahawa terdapat satu peluang yang mudah untuk anda memulakan perniagan. Ia menjadi bertambah mudah dengan bantuan yang telah disedikan oleh saudara Zamri. Saya percaya bahawa anda pasti dapat melakukannya.
Klik pada banner dibawah bagi mendapatkan maklumat lanjut:




Apabila disebut perniaggan sudah pasti ia akan melibatkan modal, apa yang penting pulangan yang akan anda perolehi adalah berkali ganda dari modal yang telah anda laburkan. Jangan lepaskan peluang ini segeralah klik pada banner dibawah....




Sekian

September 29, 2009

Selamat hari raya...

Salam
Jadikan hari ini lebih baik dari semalam....
Semoga hari ini memberikan lebih banyak keceriaan dan kegembiraan.....
Selamat Hari Raya kepada semua, setelah seminggu berlalu mungkin anda semua masih dalam mood raya.....
Jika boleh teruskan dengan mood ramadan sama.
Kerana bagi sesiapa yang dapat berpuasa 6 hari dalam bulan syawal maka dia seupama berpuasa sepanjang tahun....
Rebutlah peluang tahun ni kerana kita belum tetn=tu dapat pada tahun hadapan.... Sentiasalah berusaha untuk buat kebaikan kerana kita anak mendapat ganjaran yang setimpal dengan apa yang kita lakukan..

Sekian

September 8, 2009

Takut gagal....




Salam
Semoga anda sentiasa ceria dan gembira. Jadikan hari ini lebih baik dari semalam.
Setiap orang yang pernah mencuba pasti apernah gagal, kerana sesiapa yang tak cuba maka dia tak boleh gagal. Orang yang bijak menjadikan kegagalan sebagai perangsang untuk terus berjaya, bukan sebagai pengakhiran kehidupan.
Bagi memastikan kita akan memperolehi kejayaan maka perancangan adalah perlu. Perancangan yang betul akan membantu kita dalam segala yang kita lakukan. Kita mungkin memerlukan bantuan dalam merancang, oleh itu panduan Rahsia tarikh lahir mungkin dapat membantu anda. Ia bukannya tilik nasib tetapi satu kajian meta fizik yang dapat menyalurkan kelebihan dan kekurangan anda melalui tarikh lahir. Setiap orang mempunyai tarikh lahir oleh itu anda boleh melihat kekuatan dan kelemahan diri anda. Sama juga dengan bulan-bulan kelahiran yang biasa anda baca.
Dengan mengetahui rahsia tarikh lahir, anda dapat merancang dengan lebih baik dan sempurna. Bagi mencapai kejayaan yang maksimum. Oleh itu dapatkan segera sebelum ia ditamatkan penjualan. Klik je kat banner bawah ni bagi mendapatkan panduan tersebut.





sekian wasalam

September 5, 2009

Selamat hari lahir



Salam
Semoga semua sihat dan ceria. Jadikan hari ini lebih baik dari semalam.
Bagi yang telah menyambut hari lahir semoga anda mendapat segala yang dihajati.
Setiap orang yang lahir akan mempunyai tarih lahir yang tersendiri. Tahukah anda bahawa tarikh lahir merupakan identiti yang unik bagi setiap individu seperti cap jari. Dari tarikh lahir, kita dapat tahu bermacam-macam perkara seperti kekayaan, kejayaan dan kesihatan. Anda ingin mengetahui rahsia tarikh lahir? Dapatkan maklumat lanjut dengan klik disini.

Mungkin ada yang tidak setuju dengan cara ini, namun anda perlu pertimbangkan bagi mencapai kejayaan. Lagi pun kita perlu berusaha untuk mencapai kejayaan. Jadikan ia sebagai salah satu usaha anda untuk berjaya.
Klik banner kat bawah untuk maklumat lebih lanjut.




Semoga nada akan berjaya....
sekian wassalam...

August 29, 2009

Laporan Khas Selsema Babi (H1N1)....




Salam
Semoga anda sentiasa sihat dan ceria, Selamat berpuasa kepada semua umat Islam.

Pada masa sekarang wabak selsema babi semakin menular, kematian di negara kita pun dah hampir seratus orang..... Sentiasalah mengamalkan kebersihan agar anda dapat menghindari wabak tersebut..
Dapatkan maklumat lengkap berkaitan denagn H1N1 ini dari laporan yang telah disediakan secara percuma.....
Klik disini untuk mendapatkan maklumat tersebut....
Dapatkan segera kerana kelewatan boleh membawa maut... sentiasalah berwaspada....

Sekian wassalam....

August 6, 2009

Maju atau undur.......

Salam
Mulakan langkah anda sekarang, jika anda mahu undur mungkin masih berpeluang namun penyesalan kemudian tiada makna lagi...
Permulaan yang baik akan lebih memajukana anda dalam mencapai kejayaan.... Sentialah pilih untuk maju kerana ia akan menggerakan minda anda.... Dengan minda yang bergerak akan tercetusnya pelbagai idea dan jalan penyelesaian.... Pilih lah dengan betul mungkin ia akan mengubah kehidupan anda pada masa hadapan.....

1) Jika anda ingin menggunakan youtube bagi membantu perniagaan, mungkin ini adalah pilihan yang terbaik. Dengan bantuan menggunakan YM anda dapat bertanya terus kepada pengasasnya.





2) Menjadi seorang penulis merupakan kerjaya yang amat bagus untuk mendapatkan pendapatan pasif... Dengan tips dan panduan yang lengkap anda akan berjaya menghasilkan bukua anda sendiri....




3) Menghasilkan produk yang menarik dalam masa yang singkat, jika ia boleh dilakukan anda akan menjimatkan masa.. dapatkan sekarang dan cipta produk anda kuarang dari 23 jam.




4) Masalah kewangan yang melanda?? Jangan risau lagi denagn harga yang berpatutan anda akan diberi cara untuk meyelesaikan masalah tersebut....... Walaupun tajuk untuk orang kawin tapi semua sesuai.... Bagi pelajar lagi bagus....




Semoga dengan sedikit perkongsian ini akan menjadikan anda lebih cemerlang, gemilang dan terbilang.

Sekian wassalam...

July 27, 2009

Sentiasa yang pertama...

Salam,
Semoga anda semua sihat dan ceria. Jadikan hari ini lebih baik dari semalam....
Semenjak kecil lagi kita telah di sogokkan semoga menjadi yang pertama. Kerana ia adalah yang terbaik, bila belajar nak jadi yang pertama, bertanding sukan pun nak yang pertama, apabila kerja pun nak jadi yang pertama. Sememangnya nombor satu adalah idaman setiap orang....
Anda perlu ingat nak jadi yang pertama bukan perkara yang mudah... Pengorbanan adalah perlu... Anda perlu sentiasa tambah ilmu untuk jadi yang terbaik... Buat sesuatu yang baru dan lain dari yang biasa... Maka anda akan jadi yang pertama....
Sentiasalah tambah ilmu.....
Sekian wassalam....

July 12, 2009

Ayat cinta???




Salam,

Semoga dapat dijadikan amalan …

Sabda Rasulullah SAW:
Barangsiapa yang hafal dan mengamalkan tujuh kalimah ini akan dimuliakan oleh Allah dan malaikat dan
akan diampuni dosa-dosanya walau sebanyak buih di lautan..

1. Bismillahhirrahma nnirrahim : pada tiap-tiap hendak melakukan sesuatu.

2. Alhamdulliah : pada tiap-tiap habis melakukan sesuatu.

3.Astagfirrullah : jika tersilap mengatakan sesuatu yang buruk.

4. Insyaallah : jika ingin melakukan sesuatu pada masa akan datang.

5. Lahaulawalaquatai llahbillah : bila tidak dapat melakukan sesuatu yang agak berat atau melihat sesuatu yang buruk.

6. Innalillah : jika menghadapi musibah atau melihat kematian.

7. Laailaahaillallah : bacalah sepanjang siang dan malam sebanyak-banyaknya. Amalkanlah selalu moga-moga kita tergolong dikalangan orang yang terpilih oleh Allah.

Sekian wassalam…

July 2, 2009

Ujian itu perlu...

Salam
Semoga anda sentiasa ceria dan mendapat ilmu yang bernafaat pada hari ini.

Setap masa kita akan menghadapi ujian, mungkin ia besar atau kecil bergantung kepada cara anda menilainya. Anda tak pernah hadapi ujian??? Wah sungguh hebat.... pernah ada masalah??? Itu pun ujian lah......... Jadi semua orang akan ada ujian. Bagi orang Islam setiap ujian yang ditempuhi merupakan pembalasan bagi perkara buruk yang pernah dilakukan. Yelah menguris hati kawan ker, menggamil harta orang ker dan macam-macam lagi lah.
Setiap ujian yang diterima dengan tabah akan meningkatkan lagi keimanan seorang hamba. Ia juga boleh dijadikan motivasi untuk berjaya, jika anda pernah kena demam denggi maka motivasi untuk menjaga kebersihan pasti amat tinggi. Sudah pasti anda tidak mahu ia berulang lagi.
Bagi seorang peniaga kegagalan merupakan ujian yang paling besar, ada yang dah benkrup dan dah di senarai hitam. Namun dengan semangat dan ketabahan yang tinggi maka mereka akan bangkit dan menjadi lebih berjaya...
Seorang pelajar yang gagal dalam ujian pertengahan jangan mudah putus asa kerana anda masih ada peluang untuk berjaya pada ujian akhir. Maka jadikan ia sebagai motivasi untuk mendapat gred yang lebih baik. Sentiasalah berusaha kerana ia amat penting dalam menjalani kehidupan. Kegagalan menujukkan anda telah mencuba, hanya orang yang mencuba akan merasai kegagalan. Mereka yang tak buat apa-apa sebenarnya telah gaga sebelum mencuba. Anda nak jadi yang mana????
Pasti ramai yang nak mencuba kan, Tahniah lah kepada anda yang ingin mencuba. Pastikan anda lakukan segera apa yang telah dirancang, kerana kegagalan hanya akan diketahui setelah dilakukan. Tahukah anda jika lebih cepat kegagalan dilalui maka anda akan lebih cepat untuk berjaya.
Bagi orang yang cerdik kegagalan akan lebih minimum kerana mereka telah mengikuti langkah orang yang telah berjaya. Saya pasti bahawa anda semua adalah orang yang bijak, bagi mengelakan kesilapan sama berulang dapatkan jalan yang telah disediakan.



Bagi yang berminat menulis ebook.....


Ingin menigkatkan simpanan kahwin.....


Hasilkan produk anda dengan cepat...

Sekian wassalam...

June 29, 2009

Pilihan ditangan anda.....

Salam
Semoga anda sentiasa ceria dan gembira... Hari ni hanya nak tunjuk beberapa iklan yang mungkin menarik untuk anda fikirkan......


Jika anda suka menonton youtube,
jadikan ia sebagai sumber pendapatan tambahan..


Ketahuilah rahsia yang telah dilakukan oleh remaja tersebut,
anda pasti dapat ikut jejak beliau...


Rahsia clickbank telah terbongkar,
jadikan ia sumber pendapatan berterusan....



Bagi pasangan yang hadapi masalah kewangan,
jadikan ia sebagai panduan...



Anda suka berforum??? Ketahuilah cara berforum yang betul dan jana pendapatan melaluinya....



Para remaja sekalian jadikan ia sebgai panduan, pilihan yang betul akan sentiasa bahagia...


Bagi yang nak buat produk sendiri, inilah panduan yang tepat kurang 23 jam anda akan dapat produk anda sendiri....



Terkini!!!! Jadikan twitter sebagai agen pemasaran yang hebat....
Dapatkan sistem yang beroperasi secara automatik.....



Senarai email jangan diabaikan.... ketahui rahsia menggunakan email secara maksimum...

Sekian wassalam
ps: segala keputusan ditangan anda, bagi mecapai kebebasan kewangan pada masahadapan.

June 28, 2009

Perlu tambah kemahiran..




Salam,
Semoga ceria dan sentiasa lebih baik dari semalam.
Setiap orang ada kemahiran tertentu namun setiap kemahiran sebenarnya boleh dilatih dan dibentuk. Kita tidak ada kemahiran untuk mencipta produk ebook tetapi tidak mustahil untuk dilakukan. Segala yang perlu adalah pengetahuan yang kita telah ada. Setiap orang ada maklumat berkaitan kepakaran masing-masing. Mulakan dengan kepakaran anda untuk diceritakan kepada orang ramai.
Daripada pengetahuan dan kepakaran yang anda ada sudah pasti anda akan mudah untuk bercerita kepada orang ramai. Sebagai contoh anda seorang penternak kambing, apa saja cerita berkaitan kambing sepatutnya dalam pengetahuan anda. Bermula dari jenis dan baka, makanan dan diet, penyakit dan kesihatan serta pasaran produ kambing. Anda boleh pilih mana-mana tajuk yang anda nak ceritakan. Bagaimana nak mulakan penternakan kambing pun boleh dijadikan tajuk. Saya percaya ramai yang berminat sedang mencari-cari maklumat berkaitan kambing.
Jangan lepaskan peluang ini dengan kemahiran anda, mungkin kemahiran anda masih belum capai tahap master tetapi tak salah anda bermula sekarang. Kemahiran akan bertambah dengan pengalaman anda.
Sentiasalah cari dan tambah kemahiran terutamanya dalam bidang anda.
Sekian wassalam


June 27, 2009

Bila nak mula ye???





Salam
Jadikan hari ini lebih baik dari semalam.
Nak kaya semua nak kan... Nak jadi jutawan, nak ada kereta mewah, rumah besar dan pendapatan tak putus-putus??? Semua orang impikan macam tu kan???
Cuma adakah anda sanggup untuk berkorban??? La nak korban apa plak ni?? Yelah dah nak kaya , nak jadi jutawan perlulah ada pengorbanan, tapi ni bukan korban diri..... Anda sanggup meluangkan masa untuk belajar??? Itu yang paling penting... nak buat penyelidikan pasaran dan bermacam-macam lagi... Semuanya anda terpaksa lakukan....
Nak jadi bos bukan perkara mudah... lagi-lagi jika bisnes kita sendiri... lingkup bisnes tak dapat nak makan lah jawabnya....
Tulah antara sebab orang takut nak mulakan perniagan, tetapi kita dapat lihat bahawa ramai yang kaya dan jutawan adalah dari golongan yang berniaga...Sebut pasal berniaga ni ramai yang kata susah nak buat... yelah nak kena ada kedai, nak kena ada barang untuk jual, kena ada pekerja dan bermacam-macam lagilah...
Itu sudah tentu kena ada, jika tak ada barang bukan berniaga namanya. Tetapi tentang kedai dan pekerja kita boleh abaikan buat sementara waktu ni.... macam mana ye?? Jeng jeng jeng dengan bantuan teknologi sekarang anda tidak perlu pekerja dan kedai... anda hanya perlu sebuat PC yang ada sambungan internet. Barang apa nak jual ye?? Tak perlu risau kerana jika anda adalah seorang peserta MLM pilih salah satu produk dan jual mengunakan internet. Anda juga boleh menjual ilmu anda, jika anda seorang guru silat hasilkan satu buku panduan persilatan disertakan dengan video.
Jika anda seorang tukang paip hasilkan buku dan video cara-cara membaiki paip..... banyaklah lagi cara yang boleh di gunakan, sebaiknya gunakanlah kepakaran anda.. kerana ramai orang yang memerlukannya. Masih belum dapat idea?? Tak mengapa kerana anda boleh dapatkan banyak idea di masa hadapan atau anda boleh klik pada banner dibawah:




Menghasilkan produk sendiri adalah satu kelebihan kerana anda akan dapat meletakan harga anda dan segala keuntungan adalah hak anda 100%. Tak perlu kongsi dengan sesiapa pun.... Jika anda jual RM 50 maka itulah keuntungan anda. ( ini hanya untuk produk digital je) Bagaimana anda boleh menghasilkan produk anda?? Tanpa perlu menulis, melukis, dan segala yang menyusahkan?? Anda boleh melakukannya kerana semuanya telah diterangkan oleh saudara Ammar dalam ebook terkini beliau. Bagi mendapakan maklumat lanjut anda perlu klik pada banner dibawa:



Semoga anda tahu bila nak mula kerana sekarang adalah masa yang paling sesuai. Kita tak tahu bila kita akan kaya jika kita tak mula dari sekarang. Jika anda bermula sekarang mungkin bulan depan anda sudah menjadi seorang yang bebas kewangan...
Mulakan sekarang....
Sekian wassalam

June 26, 2009

Senjata utama peniga online....

Salam
Semoga anda sentiasa sihat dan ceria.... Dah tambah ilmu hari ini???
Ni ada perkara penting terutama bagi para peniaga di alam maya..... Jika dah hebat sangat dan dah dapat 4 atau 5 angka tak perlu bacalah..... Ni bagi yang nak mula jer.....
Sebenarnya dah lama benda ni diketahui namun dengan penambah baikan yang telah dilakukan mungkin ini adalah produk yang terbaik bagi yang ingin berniaga di alam maya.... Dengan menggunakan email sahaja anda akan mendapat sehingga 5 angka sebulan. Semua penerangan yang diberikan adalah amat jelas kerana ia berdasarkan pengalaman...
Tak guna saya berceloteh panjang anda boleh lihat sendiri dengan klik pada link dibawah:

http://www.kuasaemail.com/index.php?ref=nikdin

Kuasa email ni memang hebat, dapatkan dalam masa terhad kerana setelah 300 terjual penulisnya akan hentikan penjualan.... Memang berbaloi-baloi.......

Sekian wassalam


June 23, 2009

Anda ada kemahiran???

Salam,
Semoga anda sentiasa sihat dan ceria, jadikan hari ini lebih baik dari semalam.
Setiap orang mempunyai bakat yang sama namun kenapa mereka tidak mencapai kejayaan yang sama?? Sebagai contoh seorang ahli sukan lumba lari, pastilah bakat utama adalah berlari tetapi adakah mereka mencapai kejayaan yang sama dalam setiap perlumbaan? Pasti tidak ada yang hebat dalam larian jarak jauh, ada yang hebat dalam larian jarak sederhana dan ada yang jadi ahli pecut. Kenapa ia berbeza walaupun asasnya ialah larian? Ini kerana mereka mempunyai kemahiran yang berbeza. Setiap kemahiran adalah tersendiri. Bagi pelari jarak jauh ketahanan fizikal dan ketahanan mental perlu lebih kerana jarak larian yang jauh dan mungkin melibatkan cuaca yang berbeza. Berbanding dengan pelari pecut, mereka memerlukan tenaga yang pantas bagi memecut.
Setiap kemahiran boleh dipelajari dan diajar. Bagi seorang ahli perniagan kemahiran pemasaran adalah amat penting kerana ia yang akan menentukan hasil jualan sesuatu produk. Walaupun produk tersebut hebat tetepi tidak diketahui orang mana mungkin ia boleh terjual. Anda sebagai usahawan perlulah mempelajari kemahiran dalam pemasaran.
Bagi memastikan pasaran yang luas anda perlu mempunyai ramai bakal pembeli. Dengan menggunakan internet pada masa kini ia menjadi lebih mudah. Kadang-kala promosi yang anda lakukan tidak memerlukan modal langsung. tetapi hasil yang diperolehi adalah amat lumayan.
Salah satu kaedah promosi yang yang anda perlu lakukan ialah menarik para pembeli menggunakan program Twitter. Saudara Alvin Phang telah mencipta satu kaedah menarik pengunjung menjadi ahli twiter anda. Bilangan ahli yang ramai akan menjadikan pemasaran anda lebih meluas. Bagi mendapatkan maklumat lanjut klik pada link dibawah.

http://www.twitterlinesystem.com

Dengan bonus yang disediakan sudah pasti akan dapat menarik lebih ramai pengunjung menjadi ahli twitter anda. Teknik yang diajar menggunakan video dan hanya mengambil masa yang singkat untuk dipasang.

Sekian wassalam...

June 15, 2009

Kenapa nak pisahkan???

Salam,
Semoga hari ini lebih baik dari semalam. Sentiasalah menjadi yang terhebat, kerana yang terhebat sahaja akan berjaya.
Bagiamana nak jadi hebat??? Semuanya bermula dari diri sendiri. Sebaiknya bermulah dari bangun tidur, sebutlah yang anda ini hebat. Sebarang kata-kata boleh digunakan. Kebanyakan orang apabila bangn tidur terus rasa boring yelah nak kena gi kelas, kena kerja, kena itu kena ini..... memang membosankan. Maka sepanjang hari itu adalah hari yang membosankan bagi anda.... Agaknya bila ye masa yang paling anda suka?? Jika pelajar bila dah nak cuti maka tulah yang ditunggu-tunggu, masa itulah yang paling hebat. Bagi pekerja mungkin masa dapat gaji kot...
Supaya anda sentiasa hebat sepanjang masa maka mulakan pagi anda dengan berfikiran positif. Sebut dengan jelas agar anda boleh dengar "Aku hari ini adalah hebat". Sudah pasti anda akan hebat sepanjang hari. Jangan lupa untuk bersyukur kerana masih diberi peluang untuk hidup pada hari ini. Kita biasanya lupa kerana dah terbiasa apabila baribadat hanya di masjid je... Bila dah kat luar terus terputus... Anda pasti dah tahu bahawa dengan niat yang betul kita akan mendapat pahala dalam segala perkara yang dilakukan.
Jangan pisahkan antara ibadat dan kerja kerana ia adalah perkara yang boleh dilakukan serentak.
Sekian wassalam..

June 9, 2009

Creating Your Own Product





Salam
If you want to create your own product you must reed this.....

Creating Your Own Product for Easier Income

Money-making schemes are quite rampant online. Ironically, many are targeted towards online marketers who in turn make promises equally incredible to potential buyers. Affiliate marketing is one of the most popular forms of online businesses and one of the easiest to build a career in. With little knowledge of the product, you simply redirect your market towards the product that you’re selling and earn on the possible conversion to sales. Some of the marketing strategies and even automated software available out there are quite effective and have resulted to its users earning thousands of dollars worth of profit.

But there’s more to the story of online marketing than pointing customers to the right direction. It’s time to look at your online business in a different way to make it run better and to give you an even easier time with getting huge income. Marketers have the conception that creating a product takes expertise and experience. A product to them requires market research and an in-depth knowledge of the subject. These are technically correct assumptions to make. With the right tool, however, you can create your own “sellable” product and make more money than you’ve ever had before.

Turbo Product Creation is a revolutionary guide to online marketing. It teaches you how to create your own product so that other people can earn your money for you. The point of affiliate marketing is to get customers to buy something; when they make a transaction, the affiliate marketer earns as well as the product maker. Why stop at being an affiliate marketer who has to work continuously for commissions when you can make a product and have hundreds of affiliates doing your selling for you? Why slave away at thinking up creative ways to grab customers’ attention when you can just sit back and take a vacation? Truly, being the product maker has more advantages than being the product seller.

As to the question of how to make a product, Turbo Product Creation also takes care of it for you. Say goodbye to the age of creating e-books. Turbo Product Creation will teach your how to make successful multimedia products that have been gaining much interest in the market because of their interactive abilities and interesting presentations. Turbo Product Creation not only guides you through fast and simple product creation, it also teaches you how to make the video product as if it was done by professionals.

Marketers know that presentation is everything. With the right product and presented with a flourish, your target market is sure to take interest. This tried and tested guide will have the income rolling in with even lesser effort from you.


June 6, 2009

Bakat anda....



Salam
Semoga keceriaan sentiasa bersama anda.
Adakah anda berbakat?? Semua orang ada bakat yang tersendiri, jika tukang masak handalan kita kata dia ada bakat memasak, jika pemain muzik hebat dia pun ada bakat, namun tahukah kita yang bakat ni ada dua jenis iaitu bakat alam dan bakat minat.
Bakat alam ni ialah yang semulajadi orang tu memang hebat walaupun dia tak pernah belajar. Manakala bakat minat ialah anda akan menjadi pakar dalam sesuatu bidang apabila anda melakukan sesuatu yang anda minat dengan bersungguh-sungguh. Yang ni kena belajar lah jika kita minat makin mudah lah kita menguasai sesuatu bidang. Macam nak belajar buat kek lah jika suruh orang yang tak minat buat mungkin jadi tapi tak sedaplah. Bagi yang minat dia akan belajar hingga berjaya.
Cuba anda kenalpasti bakat yang terdapat dalam diri anda. Adakah ia dah menepati dengan apa yang anda lakukan sekarang? Dengan bakat yang ada serta kesungguhan hendak belajar maka kerjaya anda akan lebih cepat berkembang. Tak semestinya ada bakat anda akan maju dalam bidang tersebut. Ia perlu dikembangkan dengan belajar, oleh itu ilmu adalah sangat penting.
Cari bakat anda sekarang untuk membangunkan potensi diri.
Sekian wassalam.

May 24, 2009

Kita tak pernah cukup......




Salam.

Semoga anda semua sentiasa sihat dan ceria, jadikan hari ini lebih baik dari semalam. Bayi mempunyai satu tabiat yang amat kompleks, contohnya sebaik sahaja bangun tidur dia akan melihat siapa yang berada disis samaada ayah atau ibu. Jika ayah yang ada dia akan menangis memanggil ibunya, perkara yang sama berlaku jika ibunya yang ada dia pun menangis memanggil ayahnya. Memang pelik kan????
Namun perkara tersebut akan terbawa-bawa hingga ke dewasa.... Yelah apa yang kita tak ada tulah yang kita nak sangat-sangat. Maka akan wujudlah berbagai alsan yang kadang-kadang tak masuk akal. Jika yang baik oklah, boleh usaha nak dapatkan namun jika yang buruk?????
Cabaran dalam kehidupan ni sememangnya menguji kita, jika kita tak kuat iman maka akan berlakulah berbagai-bagai bencana. Lihat orang pakai kereta besar kita pun nak juga, orang tukar handphone baru kita pun nak tukar (walaupun masih boleh guna), banyak lah lagi yang ikut orang ni..... memang tak akan habis...
Jika kita lihat pada masa dahulu keperluan utama hanya ada tiga perkara iaitu PAKAIAN, MAKANAN dan TEMPAT TINGGAL. Itu dulu punya cerita, sekarang mungkin ia akan bertambah seiring dengan pembangunan dan perkembangan teknologi. Contoh yang paling hampir handphone pada tahun 1998 ia merupakan alat bagi golongan yang berada, pelajar yang memiliki handphone pada masa tu amat kayalah.... (masa tu kat universiti memang tak nampak pelajar yang guna). Sekarang dah menjadi keperluan asas malah siapa yang tiada dianggap ketinggalan..... (sekarang ni ada RM100 dah dapat sekadar untuk telefon dan sms). Tak salah anda memiliki handphone namun ukurlah dengan diri anda dan apa tujuannya. Kata pepatah melayu "Ukur baju dibadan sendiri" :-).
Satu cara agar kita tidak terjebak dalam situasi ni ialah dengan banyakkan bersyukur, lihat kepada mereka yang kurang mampu dari kita. Kata orang "Jangan hanya mendongak melihat awan, sesekali pandanglah rumput di bumi"
Sekian wassalam...






May 19, 2009

Membaca adalah ilmu....

Salam.....
Semoga hari ini lebih baik dari semalam... Menuntut ilmu adalah perkara yang amat mulia. Apa sahaja yan ingin dilakukan perlu lah mempunyai ilmu. Walaupun hendak makan, jika anda tak ada ilmu nak makan maka mungkin anda akan termakan makanan yang basi atau beracun.
Terdapat bermacam cara untuk mendapatkan ilmu, anda boleh perolehi dengan belajar dari guru, dari alam, dari pengalaman dan dari buku atau bahan bacaan.
Bagi mendapatkan ilmu sepatutnya kita tida berkira dengan kos selagi kita mampu. Itulah sebabnya kita lihat ada seminar yang berharga ratusan malah ribuan ringgit. Jika anda mampu silakan iaadalah lebih baik. Namun jika terdapat kekangan terhadap kewangan jangan memaksa dapatkan dengan cara yang lebih murah. Jika kita minat hendak menghadiri seminar Azizi Ali, namun belum berkesempatan anda boleh dapatkan buku-buku kanrangan beliau. Begitu juga dengan penulis-penulis lain seperti Irfan Khairi, Dato Dr. Mohd Fadilah Kamsah, Chef Li, Smartzul dan ramai lagi penulis.
Mereka ini semua telah menghasilkan buku yang merupakan ilmu bergerak. Anda boleh bawa kemana-mana dan boleh menbacanya pada bila-bila masa. Dengan teknologi yang canggih kini terdapat medium internet yang menyediakan pembacan tanpa sempadan. Anda dapat membaca buku yang pelbagai secara online. Malah ada yang percuma namun maklumat yang diberikan amat hebat dan sukar diperolehi dimana-mana sekali pun. Contoh nya majalahim.com ia merupakan satu-satu nya majalah dalam talian dan percuma. Dalam majalah tersebut anda akan memperolehi maklumat berkaitan dengan perniagaan internet dan peluang yang ada di dunia siber. Dapatkan sekarang kerana majalah ini adalah percuma.
Oleh itu banyakkan membaca kerana dengan membaca anda akan memperolehi maklumat dengan cara yang paling murah dan bermanafaat.
Sekian wassalam..

May 7, 2009

Anda minat berforum?????

Salam.
Peluang anda telah tiba, bagi anda yang sentiasa berforum jangan lepaskan peluang ini... Jarang-jarang kita dapat tahu rahsia yang besar ni... Sambil-sambil anda berforum tu boleh buat duit tau... bagai mana nak tahu klik lah pada banner ni di bawah ni....



Penulis yang hebat ni dah lama buat duit guna forum, sekarang setiap lang kah yang diguna pakai telah didedah kan kepada mereka yang nak... Tak rugi jika anda suka berforum, apa kata gunakan peluang ni untuk jana pendapatan.... Supaya dapat cara yang betul dapatkan ebook kuasa forum ni..... Nak dapat maklumat lanjut klik pada banner kat bawah....



Sambil-sambil tunggu result tu apa kata cuba.......dapat ilmu.....

Sekian wassalam....

Baru nak mula....

perniagaan internet


Salam.
Semoga anda sentiasa ceria dan gembira... Memulakan sesuatu yang baru ni akan membuat kan kita teruja, maklumlah dengan perkara yang baru diharap akan memberikan sesuatu yang lebih baik. Jika bertukar tempat kerja maka suasana yang baru akan lebih memberikan semangat baru...
Bagi pelajar yang akan mendapat tempat baru di universiti semoga tempat tersebut lebih memberi semangat untuk belajar dan mencapai kecemerlangan. Pelajar lepasan SPM 2009 yang akan mendaftar ke kolej matrikulasi atau mana-mana pusat pengajian tahniah untuk anda... Jadikan peluang ni sebagai batu loncatan untuk mencapai kejayaan yang lebih tinggi. Dengan ilmu anda akan dapat mencapai apa yang anda inginkan.....
Kepada kawan-kawan yang belum mulakan langkah pertama tu mulakanlah sekarang jangan hanya nak merancang kerana jika merancang tampa pelaksanaan tidak akan kemana....
Sekian wassalam....


May 4, 2009

Ilmu percuma.....

Tambah ilmu anda dengan pembacaan.....

1) Jika anda berminat dalam bidang pelaburan mungkin inilah pilihan yang tepat... dengan bimbingan yang diberikan serta software yang berguna diberikan cecara pakej....




2) Ketahuilah rahsia bagaimana seorang pelajar telah mendapat RM10k dalam tempoh sebulan.... tu pun sambil menunggu keputusan SPM..... Dapatkan rahsia beliau yang telah didedahkan dalam pakej ini....



3) Masalah biasa bagi pasangan yang baru.... Perancangan kewangan yang baik akan memastikan anda dan npasangan anda akan bersatu lebih cepat..... Bagi yang dah berkahwin pun boleh gak baca...... Paling penting bagi remaja yang memikirkan masa depan yang cerah........



Semoga anda akan mendapat manafaat daripada maklumat di atas.... untuk lebih lanjut klik segera agar lebih cepat anda mulakan langkah pertama.....
sekian wassalam....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...